שר הרווחה יעקב מרגי: "יש לנו תקציבים להבטחות"

מערכת האתר No Comments on שר הרווחה יעקב מרגי: "יש לנו תקציבים להבטחות"

שר הרווחה יעקב מרגי ב"מהדורה המרכזית": "יש פיילוט להוצאה של מעונות לשיקום בקהילה. אנחנו מתחילים לעבוד, בעבר שרטטנו קווים כלליים ולא ידענו מה יהיה בסוף". לגבי ההסתה אמר השר: "אין ספק שזה משפיע ומחלחל. חסר לנו בחברה מכון מחקר שיביא לנו את הנתונים האמיתיים – למרות שלא מעניינות אותם עובדות"

יעקב מרגי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה, יעקב מרגי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מהרגע שמשרד האוצר חתם על הסכם שכר עם הסייעות, הבנו שיש לנו פיגוע במעונות היום השיקומיים. הרשתות התאגדו למאבק, קיבלנו הבטחה משר האוצר, אבל המחאה שלהם התחילה להפוך ללא הוגנת והיינו במתח, המשפחות היו בלחץ. בסוף הצלחנו לפרק את השביתה"

"זה מתבקש. להיות סייעת זה לא עבודה קלה, זו עבודת קודש תרתי משמע. בכנסת צוחקים שכשאומרים עבודת קודש מתכוונים לעבודה קשה עם שכר זעום. יש פיילוט להוצאה של מעונות לשיקום בקהילה. אנחנו מתחילים לעבוד, בעבר שרטטנו קווים כלליים ולא ידענו מה יהיה בסוף. יש לנו רשימות המתנה בכל הסעיפים. המאסה הגדולה תהיה ב-2024. רוצים לראות איפה החברה הישראלית מאותגרת, אבל לא יהיה סעיף שלא ייבדק"

לגבי כרטיסי המזון והביטחון התזונתי אמר השר: "רוצה לבשר, שהוחלט שב-2023 זה יהיה במתכונת של המיזם שהצליח בקורונה. גם המיזם התזונתי ברווחה יוגדל. יש לא רק אתגר אחד במשרד הרווחה, אין נושא בתחום שלא דורש עבודה יסודית. הזדקנות האוכלוסיה זקוקה לטיפול, החברה מזדקנת בלי פיתרון למענה עבורם. אנחנו על זה, יש גם תקציבים"

לגבי הנופשונים לילדים המיוחדים: "סיעת ש"ס פועלת למען העמותות במסגרת התקציב. מי שמגדל בבית ילד מיוחד עם אתגרים קשים, זה אותו דבר כמו מוגבלות קלה. צריך לעשות דיפרציאציה ונהלים, מבטיח שזה ייעשה בשנה הבאה"

השר התייחס להסתה המשתוללת: "אין ספק שזה משפיע ומחלחל. מעט מאוד מאלו ששומעים את ההסתה, רואים את המציאות. חסר לנו בחברה מכון מחקר שיביא לנו את הנתונים האמיתיים – למרות שלא מעניינות אותם עובדות"

"גם בסוגיית הגיוס, אי אפשר לספור בכיתה א ולא לספור בגיוס. אנחנו יכולים להוכיח נתוני גיוס, אנחנו יכולים להראות את האפלייה בתקציבים. מספיק עם השמרנות שלנו, זה גורם לחילול ה".

האזינו



0 תגובות